Czy w celu dokonania zakupu muszę się zarejestrować?

Nie, w celu dokonania zakupu na naszej stronie rejestracja nie jest wymagana. Rejestrując się uzyskasz jednak dodatkowe zniżki i korzyści.

Czy towar można odebrać osobiście?

Tak, po uprzednim uzgodnieniu przez telefon możliwy jest odbiór osobisty towaru z naszego oddziału.

Jak postępować w przypadku reklamacji towaru?

Wiemy z własnego doświadczenia, że wiele może się wydarzyć, na przykład w produkcie może ujawnić się wada (możliwa do naprawienia lub nie), a Ty będziesz zmuszony(-a) zareklamować produkt. O tym, co robić, gdy chcesz zareklamować produkt, przeczytasz tu.

Jak postępować w przypadku, gdy przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

W przypadku uszkodzenia przesyłki – rozerwanego lub w inny sposób uszkodzonego opakowania, nie odbieraj przesyłki od kuriera i bezzwłocznie sporządź z nim protokół uszkodzenia przesyłki. Jednocześnie poinformuj nas o tym, abyśmy mogli rozwiązać ten problem z przewoźnikiem.

Jeżeli paczka nie jest uszkodzona, a wewnątrz zauważysz uszkodzony towar, do czego doszło prawdopodobnie w wyniku transportu, należy złożyć reklamację w ciągu 2 dni roboczych od realizacji dostawy, obowiązuje w przypadku GLS.

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez klienta administrator sklepu internetowego www.mimulo.pl zastrzega sobie prawo do wymagania kosztów powstałych w związku z dostawą przesyłki do klienta i z powrotem oraz kosztów wysyłki faktury.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Oferujemy Ci możliwość zwrotu towaru nawet po upływie ustawowych 14 dni, a mianowicie przez 30 dni od odbioru przesyłki. O tym, jak postępować w takim przypadku przeczytasz w sekcji Zwrot i wymiana towaru.

Chcę wymienić towar. Jak mam postępować?

Zamówiłeś(-aś) towar w naszym sklepie internetowym, a po rozpakowaniu przesyłki zauważyłeś(-aś), że towar nie jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami? W takiej sytuacji, w ciągu 30 dni, licząc od momentu odbioru towaru, możesz nam go zwrócić i wymienić na inny towar. Rób zakupy bez obaw. O tym, jak postępować w przypadku wymiany towaru przeczytasz tu.

Jak mogę sprawdzić, czy towar jest dostępny?

W szczegółach produktu podana jest informacja dotycząca aktualnego stanu magazynowego. Informację tę podajemy np. jako Dostępność w magazynie (szt.): więcej niż 5 szt. Jeżeli przy danym produkcie podana jest liczba pozycji magazynowych, oznacza to, że taki produkt jest dostępny w magazynie i zostaje od razu przygotowany do wysyłki. Jeżeli przy produkcie podana jest informacja dotycząca dni potrzebnych na dostawę, oznacza to czas potrzebny na dostawę produktu od producenta do naszego magazynu.