Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien być nieuszkodzony i kompletny (tj. powinien zostać zwrócony wraz ze wszystkimi akcesoriami, kartą gwarancyjną, instrukcją obsługi itp.).
W celu łatwego i szybkiego załatwienia reklamacji należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami przez e-mail info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
- numer zamówienia lub dowodu dostawy lub faktury;
- adres;
- numer telefonu
- numer konta.
2. Otrzymanie e-maila potwierdzimy najpóźniej następnego dnia roboczego.
3. W przesyłce prosimy zawrzeć podstawowe informacje - imię, nazwisko, numer zamówienia (lub fakturę, dowód dostawy), numer konta bankowego oraz adres e-mail w celu szybszej realizacji zwrotu.
Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov, Czechy
4. Jeśli wszystko będzie w porządku, zwrócimy Ci pieniądze na Twoje konto najpóźniej w ciągu 14 dni.
Cena zakupu nie może zostać zwrócona, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru. Koszty związane ze zwrotem towaru (np. opłaty pocztowe) ponosi kupujący.
Wymiana towaru
Jeżeli zamówiłeś(-aś) towar, który Ci nie odpowiada, możesz go wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Rozumiemy, że nie zawsze uda się wybrać odpowiedni rozmiar ubrania, kolor lub po prostu chcesz wymienić prezent, który Ci nie odpowiada. Rób zakupy bez obaw.
Wymiany dokonasz bez wychodzenia z domu.
Jak postępować, gdy chcesz wymienić towar:
1. Towar nie może nosić śladów prania lub zużycia, idealnie jeśli będzie miał oryginalne opakowanie.
2. Utwórz nowe zamówienie, wkładając do koszyka produkt, na który chcesz wymienić wcześniej zakupiony produkt. Wybierz sposób dostawy (nie zapłacisz za nią, ale musi zostać wybrana), a w uwagach napisz WYMIANA TOWARU. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że chodzi o wymianę i zarezerwujemy produkt do momentu, aż kurier dostarczy nam wymieniany towar.
Jeśli wymieniany towar ma wyższą wartość, zapłacisz tylko różnicę. Dopłatę zapłacisz za pobraniem przy odbiorze nowego zamówienia. Jeśli chcesz zapłacić różnicę przelewem, napisz do nas tę informację w nocie zamówienia lub dodaj do paczki.
3. Skontaktuj się z nami przez e-mail info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
- numer pierwotnego zamówienia, dowodu dostawy lub faktury;
- numer nowego zamówienia;
- adres;
- numer telefonu;
4. Otrzymanie e-maila potwierdzimy najpóźniej następnego dnia roboczego.
5. W przesyłce prosimy zawrzeć podstawowe informacje - imię, nazwisko, numer zamówienia (lub fakturę, dowód dostawy) oraz adres e-mail w celu szybszej realizacji zwrotu.
Towar należy starannie zapakować i wysłać na adres:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov, Czechy
6. Jak tylko kurier dostarczy nam przesyłkę na wymianę i wszystko będzie w porządku, a towar będzie dostępny w magazynie, przesyłka zostanie niezwłocznie wymieniona i wysłana następnego dnia roboczego. Cały proces wymiany przebiegnie w ciągu maks. 7 dni. Koszty związane z wymianą towaru (np. opłaty pocztowe) ponosi kupujący.
- Dla klientów
- Wszystko o zakupach
- Najczęściej zadawane pytania
- Zalety zakupów
- Usługi
- Dostawa i płatność
- Zwrot i wymiana towaru
- Reklamacja
- Bony podarunkowe
- Kupony rabatowe
- Blog
- O sprzedawcy
- Mimulo.pl
- Regulamin sklepu
- Ochrona danych osobowych GDPR
- Kontakty
- Oceny klientów
- Programy partnerskie
- Affiliate program
- Współpraca hurtowa