Wiemy z własnego doświadczenia, że wiele może się wydarzyć, na przykład w produkcie może ujawnić się wada (możliwa do naprawienia lub nie), a Ty będziesz zmuszony(-a) zareklamować produkt. W przypadku reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby proces przebiegał sprawnie.
Postępowanie w przypadku reklamacji towaru:
1. Skontaktuj się z nami przez e-mail na info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
- numer zamówienia, dowodu dostawy lub faktury;
- adres;
- numer telefonu;
- powód (krótki opis) reklamacji;
- dołącz zdjęcia wady.
2. Otrzymanie e-maila potwierdzimy najpóźniej następnego dnia roboczego. Konsultant poinformuje Cię, co należy wysłać, czy wystarczy tylko część produktu, czy należy odesłać cały produkt wraz z akcesoriami.
3. Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov, Czechy
Jeśli jest to duża przesyłka o wadze ponad 20 kg lub np. fotelik dziecięcy, po wcześniejszym uzgodnieniu możemy zorganizować odbiór przesyłki bezpośrednio od Ciebie z domu oraz jej transport przez firmę kurierską. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty transportu reklamowanego towaru ponosimy my.
4. Poinformujemy Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
- Dla klientów
- Wszystko o zakupach
- Najczęściej zadawane pytania
- Zalety zakupów
- Usługi
- Dostawa i płatność
- Zwrot i wymiana towaru
- Reklamacja
- Bony podarunkowe
- Kupony rabatowe
- Blog
- O sprzedawcy
- Mimulo.pl
- Regulamin sklepu
- Ochrona danych osobowych GDPR
- Kontakty
- Oceny klientów
- Programy partnerskie
- Affiliate program
- Współpraca hurtowa